ZAYIFLAMANA YARDIMCI KARBONHİDRATLI ATIŞTIRMALIKLAR

 

 

Tahıl gevreği senin düşmanın değil…

a1

Zayıflamaya çalışıyorsan, muhtemelen karbonhidratlarla arana bir noktada mesafe koymuşsundur. Özellikle de konu atıştırmalıklar olunca, karbonhidratlarla aranın bir hayli açıldığını tahmin edebiliyoruz. Krakerlerde ya da şekerlemelerde bulunan işlenmiş karbonhidratlar kan şekerinin aniden yükselmesine yol açıp kilo verme mücadeleni sabote ediyor olsalar da, vücudunun tam tahıllılar, meyveler ya da sebzeler gibi sağlıklı karbonhidrat kaynaklarına ihtiyaç duyduğu da ortada.

Should I Scoop out My Bagel kitabının yazarlarından araştırmacı Ilyse Schapiro, “Karbonhidratlardan korkmaya gerek yok.” diyor. “Onlar hem lif açısından zenginler hem de doyurucular. Dahası, eğer egzersiz yapıyorsan, antrenmanlarında ihtiyacın olan enerjini alabilmek için de karbonhidratlara ihtiyacın var.”

Beslenme planından karbonhidratları çıkartman, uzun vadede zayıflama hedeflerin de zarar verebilir. Schapiro, kısa vadede karbonhidratları beslenmenden çıkarabilmenin mümkün olduğunu, ancak vücudun onlara ihtiyaç duyacağı için tekrar karbonhidrat tüketmeye başladığında porsiyonlarının büyüyeceğini belirtiyor.

Karbonhidrat ihtiyacını karşılayabilmek ve kaplara sığmayacak kadar dondurma yemekten kaçınmak için bu 8 karbonhidratlı atıştırmalığı denemeye ne dersin?

Next

viridianprints