KARIN KASLARIN İÇİN 3 BESİN TAKVİYESİ

| BESLENME & ZAYIFLAMA

 

Karın antrenmanı yaptığın günlerde bu 3 besinden faydalanarak daha hızlı sonuçlar elde edebilirsin.

karin kasi

Fitness uzmanı ve kişisel antrenör Sandra Calva, karın kasları konusunda şöyle söylüyor: “Herkesin düz bir karnı vardır; ama yağ tabakasının altında gizlidir.”.

Öyleyse, daha hızlı şekillenmek ve karın kaslarını daha hızlı ortaya çıkarmak için ne yapabilirsin? Eğer karın antrenmanı uyguluyorsan, sana önereceğimiz bu 3 besin takviyesini kullanarak daha hızlı sonuçlar elde edebilirsin.

süt

Süt

Sporcu içeceklerinin içerisindeki şekeri boşver. Sütü tercih et.

Birmingham Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmada, kaybettiğin sıvıyı geri alabilmek için sütün daha iyi bir tercih olduğu ortaya konuldu. Dahası, sporcu içecekleri ile kıyaslandığında, kaslarının iyileşmesi açısından sütte bulunan protein ve yağların emilimi daha fazla zaman alıyor. Bu konuda süt, sudan bile avantajlı. Kaybettiğin elektrolitleri süt yardımıyla kolayca alabilirsin.

Next

 

viridianprints