|

GÜNE BAŞLANGIÇ EGZERSİZİ

| FITNESS

 

 

Yeni güne zihnini ve bedenini enerji ile doldurarak başlamak istiyorsan bu basit egzersizden mutlaka faydalanmalısın.

sabah esneme gerilme kadin

Alarm çalıyor…Gözlerin ağırlaşmış, zihnin henüz sadece alarm kapatabilecek kadar açılabilmiş ve elini bir daha kıpırdatmamak için her şeyini verebilirsin. Yataktan kalkıp duşa girmeye o kadar üşeniyorsun ki…O yataktan kalkabilmen için adeta sihirli değnek lazım. Bu sihirli değneğin adı ise aktivasyon ısınması.

Bazı sabahlar uyanabilmek başlı başına bir mesele oluveriyor. Uyku sırasında vücut ısısı düşüyor, vücut susuz kalıyor ve bağ dokuları esnekliğini kaybediyor. Yavaş ve ritmik hareketler ise kan dolaşımını iyileştiriyor, hareket kabiliyetini artırıyor ve sinir sistemini günün geri kalanındaki egzersiz rutinine hazırlıyor. O halde, bu sabah egzersizine şans vermekte fayda var.

Nasıl yapacaksın?

Haftada 3-4 gün sabahları kalkar kalkmaz yapmalısın. Ayrıca, bu programı herhangi bir saatte yapacağın herhangi bir egzersizden önce hareket kabiliyetini artırmak ve de kaslarının kuvvet potansiyellerini ulaşmalarını sağlayarak sakatlık riskinden korunmak için de yapabilirsin. Her hareketi sırasıyla, 1 ya da iki seri şeklinde, son hareketlere doğru hızlanarak yapmalısın.

Next