FAZLA YAĞ KAYBETMENİN ZARARLARI

| FITNESS

 

“Ab crack” çılgınlığına Instagram’da sıçka rastlıyor olabilirsin. Fakat sağlıklı bir fiziğe sahip olmak için, ne kadar en fazla ne kadar “yağsız” olman gerektiğini de bilmen gerek.

ab-crack

 

Kayla Itsines’de, Emily Ratajkowski’de gördüğün ab crack ( karın kaslarının dikey çizgi şeklinde görünmesi) için ne kadar antrenman yapman ve nasıl beslenmen gerekli? Dahası, bu görünüme sahip olmak için vücudundaki yağ oranı ne kadar az olmalı? Kişisel antrenör James Tilley’e göre, plankler, mekikler ve bir miktar kardiyo yetmeyebilir. Dahası, karın kaslarını şekillendirmek için kusursuz bir beslenme planına sahip olmalı, vücut yağ oranını %20’nin altına düşürmelisin Hatta, iyice şekilli kaslar için yağ oranın %15’in altında olmalı.

Bu noktada akıllara iki soru geliyor: Yağ oranının bu kadar düşmesi ne kadar sağlıklı? Ayrıca her kadın ab crack sahibi olabilir mi? İşte hem vücut yağ oranı hem de karın kasları hakkında bilmen gereken kritik bilgiler…

Next

 

viridianprints