ANTRENMANLARDAN ÖNCE BU BESİNLERİ TÜKETME

 

Vücudunun antrenmanlarda zorlanmaması için doğru yakıtlara ihtiyacı olduğu kadar, bazı besinlerden uzak durması da gerekiyor.

brokoli

 

1- Yeşil yapraklı sebzeler

Ispanak, kale ve brokoli gibi yeşil yapraklı sebzeler, sağlıklı beslenme planında mutlaka bulunması gereken besinler arasında yer alıyor. Ancak antrenmanlardan önce tüketilmesi, antrenman sırasında bazı rahatsızlıklara yol açabiliyor. Turn Up The Heat: Unlock the Fat-Burning Power of Your Metabolism kitabının yazarı Philip Goglia, lif açısından zengin oldukları için bu besinlerin antrenmanlarda gaz ya da şişkinlik problemleri yaratabileceğini belirtiyor. Diyetisyen Katie Serbinski, antrenmanlardan önce hafif bir şeyler tüketmek istiyorsan salata yerine yeşil smoothie tercih etmen gerektiğini belirtiyor. Yarım kap sebze, su, granola ve favori meyvenden oluşacak bir smoothie, sindirim açısından daha rahat olacaktır.

Ayrıca: Antrenman Sonrası İçin En İyi Smoothie Tarifi

Next

 

viridianprints