|

ANTI-AGING ETKİLİ 12 SÜPER BESİN

 

 

Beslenme planında bu besinlere daha fazla yer vererek yıllara meydan okuyabilir; aynı zamanda daha sağlıklı ve daha mutlu bir görünüm elde edebilirsin.

1-su

1- Su

Sana her zaman daha fazla su içmen gerektiğini söylüyoruz. Peki nedenini biliyor musun? Vücudumuzdaki hücreler, organlar ve dokular, fonksiyonlarını yerine getirebilmek için sıvıya ihtiyaç duyarlar. Su, aynı zamanda vücut ısısını düzenler, artıklardan arınmanı sağlar, eklemlerini kayganlaştırır ve besinleri transfer eder. Elektrolitler ve su arasındaki denge, organ sistemlerinin çalışması açısından önemlidir.

Susuz kalmak ise kalp çarpıntısından zihin bulanıklığına, tansiyon düşüklüğünden baygınlığa kadar birçok soruna yol açabilir. Aynı zamanda cildinin de bozulmasına neden olabilir. Yaşlanmaya bağlı olarak dokularda eskisi kadar su tutulamamaya başlanır ve cildin kendi kendini onarabilme kabiliyeti zayıflar. Bu yüzden, cildini koruma altına almak ve yaşlanmayı önlemek için yeterli miktarda su içmeye özen göstermen gerekiyor.

Next