http://www.womenshealth.com.tr/hep-birlikte-hayati-hafifletelim/ Women's Health Türkiye | ALT KARIN KASLARINI DÜZLEŞTİRECEK 6 HAREKET ALT KARIN KASLARINI DÜZLEŞTİRECEK 6 HAREKET – Women's Health Türkiye

ALT KARIN KASLARINI DÜZLEŞTİRECEK 6 HAREKET

| FITNESS

 

Yeni favori karın antrenmanına merhaba de…

En çok sorulan sorulardan birisidir: “Alt karın kaslarımı nasıl düzleştirebilirim?”.

Hiç şüphesiz, alt karın bölgesinin şekillenmesi ve güçlenmesi ise en sinir bozucu meselelerden birisi.

İlk olarak, bizden sıkça duyduğun o klasik cümleyle başlayalım: “Karın kasları mutfakta yapılır!”. Yani, eğer forma girmek ve karın bölgeni şekillendirmek istiyorsan, işin sadece egzersiz kısmına takılmamalı, aynı önemi beslenmene de göstermelisin.

İkinci olarak, yine klasiklerden gidelim: “Antrenmanlarda daha fazla yağ yakmak için, kaslarını çalıştırman gerek.”. İzole hareketler ise (evet, alt karın kasları için olanlardan da bahsediyoruz) çoğu durumda, vücudunun genel görünümünü değiştirmek açısından tüm vücut antrenmanları kadar verimli olmayabilir.

Bu noktadan yola çıkarak alt karın kaslarını çalıştırmanın önemsiz olduğu sonucunu asla çıkarmamalısın. Sonuçta farklı antrenmanlar uygulaman gerektiğini aklından çıkarmaman gerekiyor. Sana sunduğumuz bu rutini haftada 1 ya da 2 kez, herhangi bir antrenmandan önce aktivasyon ısınmasının bir parçası olarak ya da antrenmanların ardından merkez bölge odaklı bir soğuma planı olarak uygula. Bu rutin alt karın kaslarını her açıdan çalıştırmakla kalmayacak, aynı zamanda merkez bölge kaslarını çalıştırarak nefes kontrolünü de kuvvetlendirecek. Pelvik bölgeni de çalıştıracağını ekleyelim.

 

Her bir tekrarı yavaş ve kontrollü bir şekilde yap. Eğer alt karın kaslarının çalışmadığı hissine kapılıyorsan da dur, tekrar başla ve daha yavaş yap.

 

 

viridianprints