ALKOL TÜKETMEYİ BIRAKTIĞINDA DEĞİŞEN 8 ŞEY

| SAĞLIK

 

 

Harika bir cilde merhaba de.

alkol-tuketimi

Geçmişte geceleri içtiğin bir kadeh şarap, bugünlerde yanına birkaç kadeh daha eklemiş olabilir. Ya da bira işini abartmış olabilirsin.

Beslenme planını düzenlemek için çabalıyor ya da alkolle arana mesafe koymak istiyor olabilirsin. Her halükarda, alkolü bıraktıktan sonra hayatında birçok pozitif gelişmenin yaşanacağı kesin.

Bağımlılık tedavisi üzerine çalışmalar yürüten Los Angeleslı Dr. Damon Raskin, “Alkol tüketimine ara verilmesi (bir iki haftalığına bile olsa) iyi bir fikirdir. Özellikle de önerilen limiti düzenli olarak aşıyorsan.” diyor. (Genel olarak önerilen limit ise erkekler için günde 2, kadınlar için günde 1 kadehtir.)

Raskin, eğer alkol tüketimin kişisel ilişkilerini ve iş performansını etkiliyorsa, alkolle arana mesafe koymayı daha fazla düşünmen gerektiğini de ekliyor.

Peki alkolü bıraktığında hayatındaki hangi alanlarda, uzun ve kısa vadelerde ne gibi şeyler değişiyor?

Next

viridianprints