Abone Ol

 

 

SON YAZILAR

SEKS EGZERSİZLERİ

SEKS EGZERSİZLERİ

Bu egzersizlerle yataktan çıkmak istemeyeceksin! Fiziğin nasıl olursa olsun seks sırasında kendine güvenmelisin. Daha çok zevk almak için de alt gövde ve alt karındaki denge kaslarını güçlendirmelisin. Böylece her türlü karmaşık seks pozisyonunu başarıyla kotarıp daha fazla zevk alabilirsin. Bu hareketleri haftada 3 kez, 2-3 set uygularsan hem vücudunu geliştirecek hem de yatakta daha çok eğleneceksin!

item_arrow
ILIK BARBUNYA & ROKA SALATASI

ILIK BARBUNYA & ROKA SALATASI

Barbunya ile rokanın muhteşem karışımı MALZEMELER 60 ml sızma zeytinyağı 2 diş sarımsak, ince kıyılmış 2 su bardağı haşlanmış ya da konserve barbunya 1 demet roka, irice parçalanmış 1 çorba kaşığı taze sıkılmış limon suyu

item_arrow
VENÜS AKREP BURCUNA GEÇİYOR

VENÜS AKREP BURCUNA GEÇİYOR

Bu hafta 23 Ekimde Venüs Akrep burcuna geçiş yapıyor. Enerjimiz yükselecek ve cinsellik enerjimiz de artacak. Her konu da tutkular oluşacaktır. Kıskançlıklar görülebilir. Maddi kazançlar çoğalacaktır. 24 Ekimde Akrep burcunda önemli bir Güneş tutulması var. Hayatımızda yeni döngüler oluşacak ve hayatımızda bazı durumlar dengeye geçecektir.Finansal konular da yenilikler yaşanabilir. Yazı: Hülya Balıkavlayan  

item_arrow
SIKI KOLLAR

SIKI KOLLAR

Sıkı ve şekilli kollar, askılı ve straplez bluzlarla harika görünmeni sağlar. Umay Villa’nın hazırladığı bu pilates programını uygulayarak, çok daha formda ve seksi kollara kavuşabilirsin. Overhead Triceps Extension Her iki eline 1-1,5 kiloluk birer dambıl al. Bacaklarını kalça genişliğinde açıp dizlerinin üzerinde dur (a). Kollarını dirsekten bükerek başının gerisinde birbirine paralel tut (b). Nefes al, verirken kolunun üst

item_arrow
10 SEKS KAZASI

10 SEKS KAZASI

New York Daily News’ten aldığımız dedikodulara göre son zamanlarda yaşanmış en sert 10 seks yaralanması; İnsanlar partnerlerinden fazla çılgın ve deneysel fanteziler talep edebiliyor. Maalesef bunlar istenmeyen ağır yaralanmalara ve acılara sebep olabiliyor. İşte raporlara dayanan son zamanlarda yaşanmış en sert 10 seks yaralanmasını bulduk:

item_arrow
SAHİP OLMAN GEREKEN 12 SÜTYEN

SAHİP OLMAN GEREKEN 12 SÜTYEN

Gardırobunda olması gereken 12 sütyen: Dolgulu Sütyen Minik göğüslü kadınlar için vazgeçilmez bir sütyen modelidir. Göğüsleri hafif büyük gösteren bu sütyenler aynı zamanda çok da rahat.

item_arrow
BİÇİMLİ KASLAR

BİÇİMLİ KASLAR

Tek aletle pilates uygulanır mı? Tabii ki evet! İşte izleyeceğin üç yol… Pilates gövdeyi çalıştıranbir egzersiz türü olarak bilinir. Pilates çemberi ile tüm vücut kaslarını çalıştırabilirsin. West Coast Pilates’de eğitmen olan Cecile Bankston tarafından tasarlanan bu egzersiz programını mutlaka uygula. Bu hareketleri, ağırlık ve karın egzersizlerinden sonra, haftada üç kez yap.

item_arrow
GÖBEK ERİTEN BESİNLER

GÖBEK ERİTEN BESİNLER

İşte karın düzleştirmeye yardım eden süper besinler…

item_arrow
EGZERSİZ ACILARINA SON VER

EGZERSİZ ACILARINA SON VER

Ufak yaralanmaların fitness planını sabote etmesine izin verme. Bu stratejiler sayesinde hem canın yanmayacak, hem de egzersize ara vermen gerekmeyecek.

item_arrow
HAFTA SONU ANTRENMANI

HAFTA SONU ANTRENMANI

Hep çevik ve kıvrak biri olmayı mı hayal ettin? Santa Monica Equinox’ta Grup Egzersizleri Direktörü ve Women’s Health’in fitness editörlerinden Amy Dixon, çevikliğini geliştirecek mükemmel bir egzersiz planı tasarladı. Hareketleri haftada iki kez uygulayarak dört hafta içinde atom karınca ile yarışacak kıvama gelebilirsin…

item_arrow
KURU MEYVELİ VE YULAFLI DİYET BAR

KURU MEYVELİ VE YULAFLI DİYET BAR

Uzun süre tok tutan, düşük kalorili ve tatlı krizlerine birebir bar tarifi hazırladık. Malzemeler: 7-8 adet kuru kayısı 5 adet kuru incir Yarım kâse kuş üzümü Yarım kâse badem Yarım kâse fındık 1 kâse yulaf ezmesi 2 adet yumurta

item_arrow
NEGATİF ENERJİDEN ARIN!

NEGATİF ENERJİDEN ARIN!

Sağlıklı besleniyor, egzersiz yapıyor ve hayata olumlu bakıyorsun. Ama bu yaptıkların, bazen bir umutsuzluğa düşmeyeceğin veya kendini kötü hissetmeyeceğin anlamına gelmiyor. İşte tam da o anlarda, işler kötüye gitmeden Mert Güler’in bu rahatlama egzersizini yapabilirsin. BUTTERFLY POSE A Matın üzerinde ayak tabanlarını birleştirip otur. Dizlerini yanlara doğru aç. Ellerin ayaklarını kavrasın. Bu pozisyonda

item_arrow
Page 1 of 257123Next ›Last »
KOÇ BOĞA İKİZLER YENGEÇ TERAZİ AKREP ASLAN BAŞAK YAY OĞLAK KOVA BALIK
 
Kategoriler :
Fitness
Aşk&Seks
Beslenme
Zayıflama
Bakım
Yaşam Koçu
Sağlık
Stil
Video
 

Takip Et @WomensHealth_TR

 
Women's Health Türkiye


WH Uluslararası :

Amerika

Arjantin

Avustralya

Brezilya

Almanya

Güney Afrika

Tayland
Diğer Siteler :

Men's Health Türkiye

NewBeauty Türkiye

Marie Claire

Marie Claire Maison

Hayatımda Bebek Var

Erkexengel

TrendSetter İstanbul

Runner's World Türkiye

Discovery Channel Magazine Türkiye

MEN'S HEALTH | MARIE CLAIRE | MARIE CLAIRE MAISON | ERKEXENGEL | NEWBEAUTY | HAYATIMDA BEBEK VAR | TRENDSETTER İSTANBUL |

© 2010 MAYA İLETİŞİM | Designed and Developed by Seda ÖZCAN Powered by MayaDijital