Abone Ol

 

 

SON YAZILAR

CİNSEL İSTEKSİZLİK MESELESİ…

CİNSEL İSTEKSİZLİK MESELESİ…

Herkes delice arzulanan ve arzulayan o ateşli kadın olmayı ister.

item_arrow
DAYANIKLI VÜCUT GÜÇLÜ ZİHİN

DAYANIKLI VÜCUT GÜÇLÜ ZİHİN

Kalorileri yak, kaslarını şekillendir ve stresi azalt! Doğru yoga hareketleriyle bunların hepsini başarabilirsin.

item_arrow
WH HAFTANIN EGZERSİZİ: ÜST SEVİYE CROSSFIT PROGRAMI

WH HAFTANIN EGZERSİZİ: ÜST SEVİYE CROSSFIT PROGRAMI

Geçen haftalarda temel Crossfit programını göstermiştik. Bu hafta ise işleri biraz daha karıştırıp zorluk seviyesini artırıyoruz.

item_arrow
MUHTEŞEM SEKS İÇİN 10 SIR

MUHTEŞEM SEKS İÇİN 10 SIR

Uzmanlar çiftlerin seks hayatını renklendirecek 10 yeni seks sırrını ortaya çıkarttı.

item_arrow
STRESLİYKEN NEDEN TATLI YEMEK İSTERİZ?

STRESLİYKEN NEDEN TATLI YEMEK İSTERİZ?

Stresli olduğumuz zamanlarda tatlılara saldırmak hepimizin ortak sorunu.   Fareler üzerinde yapılan bir araştırma bu meselenin nasıl gerçekleştiği konusunda önemli açıklamalarda bulunuyor. Stresli durumlarda, hücrelerdeki GC (stres durumunda salgılanan steroid hormonları) reseptörlerini harekete geçiren glükokortikoidler (GCs) daha fazla salgılanıyor. Monell Chemical Senses Laboratuvarı’ndan araştırmacılar, tat alma hücrelerinde GC adı verilen reseptörlerin stres kaynaklı etkinleşip

item_arrow
SIKI KOLLAR

SIKI KOLLAR

Sıkı ve şekilli kollar, askılı ve straplez bluzlarla harika görünmeni sağlar. Umay Villa’nın hazırladığı bu pilates programını uygulayarak, çok daha formda ve seksi kollara kavuşabilirsin.

item_arrow
SEKSİ BİR YAŞAMIN SIRLARI

SEKSİ BİR YAŞAMIN SIRLARI

Modellik ve oyunculuk kariyeri olan Marisa Miller, mükemmel vücuduna koltukta uzanıp peynirli cips yiyerek sahip olmadı. Kendisi böyle görünebilmek için gerçekten çok çalışıyor!

item_arrow
ORUÇ SONRASI BESLENMEYE DİKKAT

ORUÇ SONRASI BESLENMEYE DİKKAT

Oruç, eğer bir sağlık probleminiz yoksa ruhen ve bedenen arınma ve dinlenme halidir. Ancak Ramazan’dan sonra bazı kurallara dikkat edilmezse, sağlık problemlerine de yol açabilir.

item_arrow
AY ŞEKERİM DÜŞTÜ!

AY ŞEKERİM DÜŞTÜ!

Yediklerinin kan şekerini yükseltme hızına glisemik indeks (Gİ) deniyor. Sağlıklı beslenme alışkanlıklarına ne kadar çok glisemik indeksi düşük gıda katarsan, o kadar az kan şekeri dengesizliği yaşarsın. Bu arada, protein ve yağların Gİ değeri yok. İşte sana birkaç öneri:

item_arrow
YOGA İLE KENDİNE GEL

YOGA İLE KENDİNE GEL

Enerji toplamak için kahve içmene veya şekerleme yapmana gerek yok. Bu hareketler seni hızlıca kendine getirecek.

item_arrow
KALORİ YAKTIRAN DOST

KALORİ YAKTIRAN DOST

Sadık dostun formda kalmana yardımcı olabilir. 5K Training Guide –Running with Dogs kitabının yazarı JT Clough’un verdiği bu oyun ipuçlarıyla ikiniz de yağ yakın!

item_arrow
EN SAĞLIKLI SANDVİÇLER

EN SAĞLIKLI SANDVİÇLER

Zayıf ve mutlu Akdenizliler gibi sen de lif bakımından yüksek katkısız ekmeklerle kendine güzel bir sandviç hazırlayabilirsin.

item_arrow
Page 1 of 238123Next ›Last »
KOÇ BOĞA İKİZLER YENGEÇ TERAZİ AKREP ASLAN BAŞAK YAY OĞLAK KOVA BALIK
 
Kategoriler :
Fitness
Aşk&Seks
Beslenme
Zayıflama
Bakım
Yaşam Koçu
Sağlık
Stil
Video
 

Takip Et @WomensHealth_TR

 
Women's Health Türkiye


WH Uluslararası :

Amerika

Arjantin

Avustralya

Brezilya

Almanya

Güney Afrika

Tayland
Diğer Siteler :

Men's Health Türkiye

NewBeauty Türkiye

Marie Claire

Marie Claire Maison

Hayatımda Bebek Var

Erkexengel

TrendSetter İstanbul

MEN'S HEALTH | MARIE CLAIRE | MARIE CLAIRE MAISON | ERKEXENGEL | NEWBEAUTY | HAYATIMDA BEBEK VAR | TRENDSETTER İSTANBUL |

© 2010 MAYA İLETİŞİM | Designed and Developed by Seda ÖZCAN Powered by MayaDijital